Overname van alle activiteiten van Cloud Inside per 01-07-2014
Per 01-07-2014 heeft Cloud Inside een nieuwe eigenaar! De nieuwe eigenaar neemt alle activiteiten en diensten van Cloud Inside per deze datum over. Een grote dosis enthousiasme, een frisse, andere blik en aantoonbare ervaring zorgen ervoor dat Cloud Inside onder de nieuwe eigenaar nog verder kan groeien. De ambitie is groot alsmede de motivatie om te slagen, daarom twijfel ik er niet aan dat Cloud Inside onder de nieuwe eigenaar sterker naar voren komt dan ooit.
Uit gesprekken welke gevoerd zijn met de nieuwe eigenaar hebben wij het vertrouwen gekregen dat deze de belangen van onze bezoekers en klanten op de best mogelijke wijze gaat bedienen. Het service en kwaliteitsniveau dat u nu reeds van Cloud Inside gewend bent kunt u ook in de toekomst onder de nieuwe eigenaar verwachten en ervaren.
Wat verandert er concreet?
Voor u als klant of bezoeker eigenlijk niet veel. De naam Cloud Inside blijft hetzelfde, de website blijft gelijk en ook het klant portaal. De nieuwe eigenaar neemt alle activiteiten over waarmee ook de gebruikte software en backoffice systemen in gebruik blijven. Wat wel verandert is uw aanspreekpunt en contactpersoon. Per 01-07-2014 zal er een andere persoon zijn die de verkoop en ondersteuning doet en is Cloud Inside op een andere locatie en adres bereikbaar. Contact kan op de vertrouwde wijze worden gelegd, Tickets kunnen op de vertrouwde wijze worden aangemaakt: Via het contactformulier op de website en via het “Maak Ticket” formulier in het klant portaal. Ook kunt u blijven e-mail naar de vertrouwde adressen al verandert wel het e-mail adres van uw contactpersoon. Telefoonnummers en adresgegevens zullen uiteraard tijdig gepubliceerd worden op de website.
Zoals altijd is er ruimschoots voldoende reden om klant te worden & blijven bij Cloud Inside. Allereerst omdat Cloud Inside een vooruitstrevende, moderne organisatie is die diensten gemakkelijker maakt. Zeker ook omdat Cloud Inside specialisme, ervaring, deskundigheid, betrouwbaarheid en klantgerichtheid koppelt onder één dak. Alle pijlers zijn in huis voor een langdurige, succesvolle samenwerking met u als klant. Of u nu kiest voor een dienst welke u zelf beheert of één van onze uitgebreide managed diensten, welke wij beheren, Cloud Inside is er voor u! Cloud Inside is toegewijd aan haar klanten en biedt de beste support met als kernwaarde streven wij naar reactie binnen 2 uur maar uiterlijk binnen 24 uur.
Diensten gemakkelijker en toegankelijker maken blijft het mottoHet op eenvoudige wijze ontsluiten en toegankelijk maken van “ingewikkelde diensten” is het belangrijkste streven van Cloud Inside. U profiteert van snelle, directe oplevering van bestelde diensten zonder dat u hoeft te wachten. Direct aan de slag met uw website, domein, backup dienst of e-mail marketing, dat is toegankelijke dienstverlening anno 2014. Ook in de nieuwe situatie is dit één van de belangrijkste pijlers van het succes van Cloud Inside, de mogelijkheid bieden aan klanten om veel services zelf eenvoudig te regelen zonder technische kennis te vereisen.
Binnenkort zal de nieuwe eigenaar zich zelf aan u presenteren. Middels een mailing of wellicht met een persoonlijk contact zal de nieuwe eigenaar zichzelf binnenkort profileren. Zo weet u wie in het vervolg uw aanspreekpunt is en met wie u zaken doet.
Waarom deze verandering?
Ik als huidige eigenaar van Cloud Inside stop met deze activiteiten en ga mij met andere zaken bezig houden. Om de continuiteit die nooit ontbroken heeft te garanderen heb ik gezocht naar een waardige opvolger. Ik heb deze gevonden in de nieuwe eigenaar die met lef, passie en zeker ook met ambitie en deskundigheid Cloud Inside naar het volgende level wil tillen. Ik hoop van harte dat onder de nieuwe eigenaar Cloud Inside boven zichzelf uit stijgt zodat hij “mijn trots” groot brengt en de vruchten kan plukken.
Bedankt voor de samenwerking in de afgelopen periode.
A.S. Kager, directeur