Onze gemiddelde eerste reactie op support: 4.32 Hours

Communicatie en een perfecte ondersteuning is wat ons drijft. Wij willen die ervaring bieden die je ergens anders niet krijgt of hoeft te verwachten. Wees welkom, voel je klant, want dat ben je bij ons. Onze belofte is dat wij reageren binnen uiterlijk 24 uur maar het streven hebben binnen 2 uur gereageerd te hebben. Een sterke eis die wij aan ons zelf stellen en een krachtige belofte.

Het onderstaande gemiddelde eerste reactiesnelheid op een support verzoek laat zien dat wij dit waarmaken. Deze weergegeven tijd is een gemiddelde tijd over de gehele dag en week genomen dus inclusief nacht en weekend. Een prima resultaat om dan nog steeds op 4.32 uur voor de eerste reactie te komen. Bij ons bent u dan ook verzekerd van snelle responstijd.

Average First Response
4.32 Hours

Nog geen klant stap nu over en wordt klant. Ervaar hoe het is om op uitstekende wijze ondersteunt en geholpen te worden. Maak gebruik van onze uitstekende diensten. Zelf geen zin in gedoe van overstappen? Geen probleem, we helpen graag. Vraag gerust naar onze overstapservice.

André Kager, Cloud Inside

About the Author

Leave a Reply